Selsema Boleh Dapatkan Lebih baik, lebih cepat

Selsema Boleh Dapatkan Lebih baik, lebih cepat

Adakah anda telah sejuk yang akan datang? Apakah sejuk anda yang sedia ada tergantung di? Sinus dipasang dan bengkak? Kami telah diberitahu bahawa selesema perlu untuk menjalankan kursus mereka. Itu mungkin benar, tetapi anda boleh menenangkan gejala dan kembali pada kaki anda lebih cepat maka anda berfikir.

Beri perhatian kepada gejala anda. Jika anda mempunyai sakit tekak, sakit sendi, dan sakit tekak anda perlu mengambil alih keadaan akan menjadi lebih buruk sebelum ia menjadi lebih baik. Pada tanda pertama selesema, mengambil pelega kesakitan. Ini akan menjaga perasaan sakit. Jangan tunggu, mendapatkan hak di atasnya. Jika anda adalah orang yang biasa mendapat jangkitan sinus, ini adalah masa untuk bekerja di atasnya. Gunakan periuk Netti anda untuk membersihkan sinus anda. Hanya isi setengah penuh dengan air suam dan sedikit garam. Garam tidak perlu apa-apa yang istimewa tetapi memastikan bahawa penyelesaian adalah yang sederhana. Matlamat di sini adalah untuk membersihkan dan melembapkan petikan sinus. Gunakan Netti sekurang-kurangnya dua kali sehari.

Dalam kuali kecil, masak air dan dimasukkan ke dalam beberapa titik minyak kayu putih. Dengan tuala atas kepala anda, bersandar ke atas kuali dan mendalam bernafas dalam stim. Ini akan melembapkan saluran sinus serta membantu paru-paru. Ingat apabila ibu anda berlumur Vicks seluruh dada anda dan kemudian mengikat sapu tangan di leher anda? Nah, ini adalah versi dewasa itu. Jika anda mendapati sejuk telah mendapat ke dalam dada dan kayu putih itu tidak membantu, merancang untuk melakukan satu pek sawi. Untuk ini meletakkan kain yang panas, lembap di atas dada anda, taburkan campuran mustard kering dan tepung pada kain. Pastikan anda campuran ini di dalam mangkuk yang pertama dan kemudian memohon. Gunakan tiga kali lebih banyak tepung mustard sebagai kering, jika anda mencampurkannya terlalu kuat ia boleh membakar kulit anda, melalui kain. Kemudian meletakkan kain kering campuran dan selesai dengan menambah beg plastik, meletakkan ia di atas. Anda boleh menambah pad pemanasan pada sederhana. Ini semua adalah sangat menenangkan, tetapi anda tidak ingin tidur, seperti yang anda mahu ini selama tidak lebih dari 20 minit. Ini boleh dilakukan setiap hari.

Untuk apa-apa sakit tekak anda berfungsi lebih baik kemudian berkumur garam. Adakah ini kerap sepanjang hari. Anda juga mungkin ingin mencuba beberapa teh herba, seperti kot Tekak. Jika anda perlu pergi ke tempat kerja, hanya meletakkan ini dalam termos. Pastikan anda pelega kesakitan, atau aspirin di atas kapal mengikut arahan. Pada akhir hari, anda perlu berasa lebih baik. Vitamin C, seperti yang diarahkan, akan membantu juga. Berdiri di bilik mandi dan bernafas dalam wap yang besar. Apa yang anda dapat lakukan, semua bergantung kepada di mana anda berada, sepanjang hari. Jika anda adalah rumah, anda diharap akan dapat melakukan lebih banyak perkara-perkara ini. Simpan semua produk-produk ini di dalam bekas bersama-sama supaya masa depan anda memerlukannya untuk selesema, mereka semua di sana. Menggunakan pembasmi kuman, seperti penyelesaian peluntur ringan, lap semua tombol dan suis lampu di mana tangan yang lain akan datang dalam kenalan. Diminum.

Rehat adalah rakan anda melalui semua ini, tetapi ramai di antara kita tidak mempunyai peluang itu. Pastikan semua perkara-perkara di atas kapal dan menggunakan mereka seberapa banyak yang anda boleh dan anda akan terkejut pada berapa cepat anda boleh berasa lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar